.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطیب جمعه ساری:مازندران سرسبز ولی محروم
آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود.

آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود.

به گزارش مهر، آیت الله نور الله طبرسی امام جمعه ساری که در خطبه های نماز جمعه این هفته سخن می گفت، اظهار داشت:  نماز انسان را از شر شیطان در امن نگه می دارد و تکبر انسان را از بین می برد.

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که عبادت در ماه مبارک رمضان از فضائل بیشتری در ماه ها برخوردار است، آحاد مردم را به روزه داری و عمل به فرایض دینی در جهت کسب معنویات و فیوضات این ماه بزرگ و پر فضیلت دعوت کرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به این که استان مازندران نسبت به سایر استان ها از محرومیت بیشتری برخوردار است، از رئیس جمهور خواست هر چه سریع تر با سفر به این استان در حد توان در جهت رفع محرومیت های این استان و پاسخگویی به مطالبات مازندارنی ها بکوشد.

آیت الله طبرسی همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود در استان از جمله گردشگری و توریسم از سرمایه گذاران خواست تا نسبت به سرمایه گذاری در این استان اهتمام ویژه ای به خرج دهند و از مسئولان نیز خواست با اتخاذ تصمیمات ویژه در این جهت بیش از پیش گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خاتمه با بیان این که مدیران در دولت های گذشته فقط شعار می دادند، گفت: مدیران دولت نهم باید در صدد رفع این نقص برآمده و بتوانند در راستای تعالی ایران اسلامی گام های موثری بردارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.